Αγορές
Ποιές μεθόδους αποστολής χρησιμοποιείτε;
Για τις περισσότερες παραγγελίες συνεργαζόμαστε με την εταιρία courier (ταχυμεταφορές) Γενική Ταχυδρομική η οποία μεταφέρει την παραγγελία σας σε 1-2 εργάσιμες μέρες.
Σε περίπτωση που το ογκομετρικό βάρος της παραγγελίας είναι μεγαλύτερο των 10 κιλών, υπάρχει και η επιλογή αποστολής της με μεταφορική εταιρία (πρακτορείο) σε όλη την Ελλάδα.
Πόσες μέρες χρειάζεται η παραγγελία μου για να φτάσει σε εμένα;
Για προϊόντα που είναι ετοιμοπαράδοτα στο κατάστημά μας, η αποστολή τους γίνεται συνήθως σε 2 εργάσιμες μέρες μέσω courier.
Για προϊόντα που δεν είναι ετοιμοπαράδοτα, ο μέσος όρος παραλαβής είναι 7-10 εργάσιμες με κάποιες εξαιρέσεις (αναλόγως την διαθεσιμότητα στοκ του προμηθευτή).
Δεν είμαι σίγουρος/η για το μέγεθος που πρέπει να διαλέξω. Πώς μπορώ να σιγουρευτώ;
Στην ιστοσελίδα μας θα βρείτε διάφορους πίνακες με μεγέθη (size charts). Θα χαρούμε επίσης να σας συμβουλέψουμε μέσω e-mail στο info@horsetack.gr ή τηλεφωνικώς στο (+30) 210 66 10 400.
Πληρωμές
Πώς μπορώ να πληρώσω;
Υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής, είτε στην εταιρία courrier που θα σας στείλει την παραγγελία σας, είτε στο κατάστημά μας στον Γέρακα εάν επιλέξετε “παραλαβή από το κατάστημα”.
Επίσης υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή μέσω PayPal.
Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι η συναλλαγή μου στο διαδίκτυο θα είναι ασφαλής;
Η Horsetack συνεργάζεται με την Alpha Bank και το σύστημα διαδικτυακών συναλλαγών Nexi e-Commerce, το οποίο αποτελεί ένα από το ασφαλέστερα περιβάλλοντα online πληρωμών με τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές στον τομέα των πληρωμών, και με τις πλέον σύγχρονες διεθνείς υπηρεσίες ασφαλείας.
Η υπηρεσία Nexi e-Commerce είναι πλήρως συμβατή με τα πρωτόκολλα ασφαλείας 3D-Secure των διεθνών οργανισμών καρτών Visa Secure, Mastercard Identity Check, American Express SafeKey® και Diners ProtectBuy για ασφαλείς online πληρωμές με κάρτα.
Παραγγελίες και Επιστροφές
Χρειάζομαι λογαριασμό στη horsetack.gr ώστε να δώσω την παραγγελία μου;
H Horsetack χρειάζεται τα στοιχεία σας (Ον/νυμο, Τηλέφωνο & Διεύθυνση) ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας το συντομότερο δυνατόν. Επίσης δημιουργώντας έναν λογαριασμό, δεν θα χρειάζεται να συμπληρώνετε εκ νέου τα στοιχεία σας την επόμενη φορά που θα θέλατε να παραγγείλετε κάτι.
Πώς θα σιγουρευτώ ότι η παραγγελία μου είναι σε εξέλιξη;
Θα λάβετε ένα e-mail ή ένα sms στα στοιχεία που έχετε δηλώσει τα οποία θα επιβεβαιώνουν την αποδοχή της παραγγελίας και θα σας ενημερώσουν για την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Για επιστροφές μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλέφωνο 201 6610400 ή στο info@horsetack.gr με θέμα «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ-(ονο/νυμο)».
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, συνοδευόμενα από την συσκευασία τους και τις ετικέτες τους, χωρίς σημάδια χρήσης.
Οι επιστροφές δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν για προϊόντα σε συμπίεση, υγρής μορφής, συκευασίες τροφίμων ή προϊόντα ειδικής παραγγελίας στα μέτρα του πελάτη (customade).
Τα προϊόντα στα οποία εντοπίστηκε κάποιο κατασκευαστικό λάθος εντός 5 ημερών από την αγοράς τους και δεν χρησιμοποιήθηκαν, μπορούν να επιστραφούν χωρίς επιβαρύνσεις, με σκοπό να ελεχθούν από τον κατασκευαστή και σε περίπτωση που η εταιρία κρίνει ότι υπάρχει λάθος σε αυτό, η αξία του προϊόντος επιστρέφει σε μορφή πιστωτικού στον πελάτη που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις επόμενες αγορές του/της.
Δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων. Εκδίδεται πιστωτικό προς τον πελάτη με ισχύ 90 ημερολογιακών ημερών (3 μήνες).